God morgen Norge….


Kongen kommer hjem…. Fant noen gamle bilder på loftet.Kong Olav hjemkomst  13 mai 1945.

Syntes det er ekstra morsomt når de har hengt på veggen her i huset.


Ha en flott dag dere… Her i Fredrikstad snør det. Nå skal jeg snart ta meg en tur ut i skogen.Med brådder denne gang:-))

I går skulle jeg “bare” gå en liten tur med Bella. Dunk… der lå jeg. Slo hodet i isen, men det gikk heldigvis bra.

Tror jeg :-)) Det var kanskje noe som ble ristet på plass:-))

Ha en fantastisk dag dere…. Gå forsiktig på glatta 

Cos Kari

3 kommentarer
    1. havikengaarddetlilleekstra: Det gikk bra Lisa:-) litt vondt i bakhodet og nakken, men det går bra:-) Var i skogen i dag:-) Gikk som ei gammel dame. Livredd for å ramle igjen he he. Det verste var at jeg var livredd for at noen så det:-)) he he Ha en fin kveld. Snart natta… Sov godt snakkes…. Cos

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg