Bella er 3 år idag:-)

Vakre Bella er 3 år i dag :-))

 

 

Det har gått så utrolig fort… Bella er en flott Gordon setter. Elsker å være ute i skogen.

Vi er en del på hytta på fjellet og der kan ho løpe fritt rundt. 

Ikke når det er båndtvang da….

 

Det er nemlig sauer som går fritt rundt. Tror ikke ho ville jakte på dem. I sommer gjemte ho seg bak beina mine når sauene kom:-)

Vi tok saueprøva på henne for ett år siden. Da fikk ho et strømbånd rundt halsen. 

Når ho nærmet seg sauen fikk ho støt. Hadde jeg vist hvordan det var hadde jeg aldri gjort det. 

Nå skal vi ta en lang tur i skogen 🙂 Ha en fin Mandag dere…

Cos Kari

4 kommentarer
    1. Jeg bodde en plass der det var båndtvang hele året. Sauer om sommeren og vilt om vinteren. På fjellet over huset mitt var det en skyteglad bonde. Folk sa at han skøt uansett om hundene var i bånd. Jeg hadde rottweiler og var fryktelig redd for ham når vi var i skauen. De må no være bra og vite at hunden ikke spring etter sauene. Flott hund du har

    2. Blomsterdamen: Takk for det:-) Uff glad jeg ikke har en sånn nabo. Jeg vet de kan skyte vist de jager sau . Hundene sprenger sauen når de løper etter:-( ja vi må passe på hundene våres:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg