Juhuuu er ferdig med Mariusgenseren:-)

Deilig 🙂 Endelig ferdig med genseren. Ble ganske fornøyd med fasong og farge.Nå skal jeg hekle ferdig 

blomsten jeg skal ha på vottene jeg har strikket. Legger de ut når jeg blir ferdig. 

Tror det tar litt tid:-) Er ikke så ille flink til å hekle ennå. 

I dag har jeg vært på strikkekafe’ hos Lisa. Se bloggen hennes:) havikengaarddetlilleekstra.

 Hun har veldig mye fint:-)

 

Min søster måtte hjelpe meg en del med blomsten. Hun er en reser på strikk og hekling

Se bloggen hennes: strikkeogheklelise

 Ha en fin helg dere:-)

Cos Kari

6 kommentarer
    1. Så fin genseren ble:-))). Blir nok mange fine fjellturer i den:-). God helg til deg og familien.

    2. Kjempe lekker !!!! Du
      er kjempe flink. Ha en suv lørdag du også :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg