Deilig dag:-)

Deilig start på dagen.Først var mannen min og jeg ute og spiste lunsj  på Voldportkjelleren i Gamlebyen. 

Deilig Dansk mat…

Senere dro jeg ut til Haviken gård:-) Alltid hyggelig hos Lisa. Lisa driver Havikengaarddetlilleekstra.

Mye fint….. Jeg kjøpte en ny løper med stjerner , lys lykt med stjerner og et fint brett i kurv. 

Alt fra Mille Moi.

Deilig og fornye litt…

Kjempe fint lys i den nye lykta. Den tenkte jeg skal bruke ute på bordet i sommer.

Brettet kan brukes til mye… 

Fint med kopper fra Green Gate

 

Ha en fin kveld 🙂

Cos Kari

2 kommentarer
    1. Sååååååå fint det ble :O)
      Tror jeg må ha en løper selv, de er så fine :O)
      Også må jeg bestille flere lykter. Jeg er snart tom :O)
      Kjempe koselig med besøk fra deg også :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg