Gave fra gode venner:-)

I dag fikk vi besøk på hytta av gode venner. Vi gikk en tur på ski i strålende vær:-) Ikke en sky på himmelen. Vi gravde en plass i snøen og grillet pølser. Deilig❤Ble faktisk litt rød i ansiktet. Solen er sterk 🙂 Husk solkrem… Fikk en gave:-) Deilig te, påskeservitter, karameller og et fint påske egg. Herlig❤Linda har vært i favoritt butikken min hos Lisa. Se bloggen hennes:-) havikengaarddetlilleekstra.no❤Herlig gårdsbutikk i Engelsviken.Takk for en herlig dag kjære venner:-) Nå har Morten dratt hjem. Nå skal gutta og jeg kose oss her i noen dager til. Ha en forsatt en fin påske :-)Cos Kari

3 kommentarer
    1. Så koselig a’ gitt :O) Gave og greier .O) Ha ha akkurat som jeg ikke viste det :O)))))))))))
      Kos deg masse videre på fjellet. Her er det blitt overskyet. På morran skinte solen så deilig .O)
      Godt jeg fikk nye varer så jeg har noe å gjøre i butikken i dag.
      Fortsatt god påske .O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg