Mini gartner:-))

I dag har jeg vært å kjøpt et lite mini drivhus. Drømmen er et stort et i hagen ,men det blir det nok en stund til.

Tok vare på noen gresskar frø fra Halloween i fjor. Minstemann har nemlig bursdag den dagen 🙂 

Tenkte jeg skal prøve å så noen selv i år. 

 

 

Jeg har også sådd mini solsikker og sukkererter. Det blir spennende å se resultatet om noen uker.

Tenkte jeg skal prøve å lage et lite drivhus av noen gamle vinduer, som jeg skal ha ved garasjen. 

Der skinner solen hele dagen:-) 

Bare våren kan komme nå. Her i Fredrikstad har det snødd i dag. Heldigvis er det mildt ,så snøen legger seg heldigvis ikke.

Ha en fin torsdag kveld. 

Cos Kari

4 kommentarer
    1. Det blir spennende Kari , kanskje jeg også skal prøvd meg og .
      Sees vi i morgen kveld eller !!!
      Klem Lise

    2. Dette blir spennende :O) Svigermor sår gresskar hvert år. Koselige blomster også er det stor stas for ungene når gresskaret vokser seg stort hele sommeren. Da er det veiing og måling på høsten :O)
      Ha en fin fredda :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg