Fikk autografen av Edvald Boasson Hagen

I dag startet Tour of Norway i Gamlebyen. Veldig morsomt…. Mange mennesker, syklister og biler.

Jeg tok med meg sykkeljakka og sprittusj. Nå var det bare å jakte på Edvald hehe.

Like før han skulle opp på scenen, spang jeg bort. Juhuu fikk autografen av Edvald:-))

 

Kan si jeg var litt fornøyd….

Flott når hele gruppe kom syklende ut av Gamlebyen.

Jakka må nok henges opp tenker jeg….

 

Synd han ikke vant:-(
Jaja da har jeg vært med på deg å….

Ha en fin kveld. Cos

2 kommentarer
    1. Hei Kari :O)
      så morsomt da :O)
      En stund siden jeg har vært innom .O/ Har vært litt mye i det siste. Ikke var jeg hjemm når du var innom butikken heller .O/ huff og huff :O/
      Håper det værste “kjøret” er over .O)
      Ønsker deg og dine en herlig 17 mai feiring :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg