Vakre roser.

I vinter døde neste alle rosene mine. Plantet nye og de er så vakre. I vinter skal jeg legge noe over dem.

Liljene har fått stå i fred foreløpig 🙂 I fjor spiste liljebillene de opp. De er røde og helt grusomme. De er vanskelige å bli kvitt. Må plukke dem bort og det har jeg vanskeligheter med. Ikke glad i biller he he. Skal jeg være gartner, så må jeg nok venne meg til insektene i hagen.

Tittet i noen blader og der dukket det opp et drivhus:-) Står på ønskelisten til neste år. Vi får se….

Ønsker alle en fin dag.
Cos Kari

4 kommentarer
    1. Nydelige roser Kari . Vi plantet litt sent så de bare gror foreløpig .
      Biller og larver er ikke noe særlig .
      Klem Lise

    2. Flotte roser!!! Jeg tror vi var mange som lærte en lekse i vinter;)
      Liljebiller er noe dritt, de spiser SÅ vanvittig, og formerer seg enda mer:( Heldig om du har blitt kvitt dem. Hos meg har de kommet igjen år etter år på samme plante.
      Klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg