På vei til badetur.

Det er sååå deilig om dagen. Deilig og varmt og jeg nyter hver eneste dag.Vi er så heldige å bo rett ved Kongsten badeanlegg.Der har de et stort  svømmebasseng, hoppetårn og vannsklie.

Kan ikke bli bedre…. 

Gutta er 10 og 12 år og de elsker badebasseng. Har gutta det bra , så har mamma det bra også :))

 

Plantene trives.

Lavendelen dufter helt fantastisk.Flere ganger må jeg bare ta på den og lukte.

Roser i en gammel vask.

Stolen her reddet jeg fra søppelfyllingen. Jeg malte den med båtmaling. En kjempe fin maling ,som tåler masse. Her blir det tordenvær. Får kanskje gjort noe inne da, for her ser det ikke ut.

Sånn er det når vi bare er ute om dagen. Kan ikke gå inne å holde på da he he.

Ønsker alle en fin kveld.

Cos Kari

6 kommentarer
    1. Er slett ikke uenig med deg. Det betyr enormt at barna trives:)
      Flotte sommerbilder:) ….og der var vasken din, ser jeg. Flott med roser i:)

    2. Såååå kost Kari. Du har virkelig sansen. Du må få deg instagram. Flere som kan se dine herlige og fine ideer <3 ha en fin fin søndag ;0) cos L

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg