Stemning på hytta.

I går var jeg en liten tur på Fagernes. På Nille hadde de en fin krakk, som jeg tenkte ville passe fint på hytta.Jeg har sett noen krakker i hytteblader og de er ofte dyre. Krakk på Nille 250 kr. Kjempe fin syntes jeg:-)

Saueskinn hører også med:-)De bruker vi overalt. På gulvet på soverommet. Deilig når vi står opp om morgenen og stikker bare bein ned i skinnet.
Vi bruker de i sofaen og tar med ut i stolene, når vi sitter ute å koser oss.

Never lykten kjøpte jeg på Kid. Masse lys gir god stemning.

Troll:-) må man ha på hytta. Trollet til høyre er gammelt. Det er etter Farmor. Ho var en del på fjellet når jeg var liten.

Ønsker alle en fin dag.
Kari

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg