Skogtur :-)

I går gikk jeg en tur i Torsnes skogen. Deilig…. Det gjør noe med kropp og sinn, når man går helt alene i de dype skoger.

Er ikke kjent i Torsnes, så jeg tok sjansen og fulgte en sti. Plutselig var jeg langt inni skogen.
Litt skummelt, helt alene 🙂
Tenkte plutselig,da jeg stod mitt ute i skogen…. tenk hvis jeg ikke finner veien hjem. Liten panikk følelse… Hadde nemlig lite strøm på telefonen.
Hjelp….der var det jammen fersk elgebæsj også. Tror ikke har så lyst å møte en elg. Heldigvis fant jeg stien igjen. Har nok fått litt bedre stedsans etter vi fikk Bella. Kan nemlig trenes opp :-0

På vei tilbake , traff jeg et eldre ektepar.
Spurte om de var kjent i området. Kanskje de hadde noen turtips 🙂 og det fikk jeg, pluss mange historier om møte med elg og gaupe. Hjelp… Det hadde jeg ikke tenkt på. Lurer på om gaupa kan angripe hund? Håper ikke det… Nå fikk jeg mer å tenkte på når jeg går i de dype skoger he he….

Vakkert.

Ønsker alle en fin helg.
Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg