Gammel pidestall:)

I dag var jeg innom kontoret til Morten i Gamlebyen.
Tidligere i sommer vasket og ryddet vi i trappegangen ,som fører opptil loftet.
Trappen opp til loftet er bratt og mørk.
Bygget er fra 1830, så dere kan tenke hvordan loftet er he he. Kjempe skummelt, men spennende.
Tok med meg lykt og der oppe var det mye rart. Alt fra gamle trekasser, dører, gamle kirkelysestaker( som jeg ikke får lov å ta med hjem av Morten)og gammel pidestall.
Den var kjempe fin.
Den snek jeg ut , så ikke Morten skulle se det he he.
Litt maling kanskje?? Hvit eller svart? Får se…..

Den hadde et stempel under. Mmm tror jeg skal prøve å finne ut når den er laget.

Ha en fin kveld.
Kari

6 kommentarer
    1. Å – så morro, da har du ett eget lite skattkammer. Jeg er helt hvit når det gjelder absolutt alt, så jeg stemmer for hvit da. Ønsker deg en god kveld 🙂

    2. Åååå så spennende:) Et slikt loft skulle jeg gjerne hatt tilgang på, men, men det er vel kanskje ikke bare å……;) Den var kjempeflott!!!
      Fin som den er, men om du skal ha den i omgivelsene på bildet er det helt klart lekkert med hvitt:)
      Klem fra Liv<3

    3. Kjempefin , du får snike ut mer . Hvit holder jeg en knapp på 😊
      Du er sikkert ikke overrasket over det . Klem ❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg