Juletreet drysser:(

Jeg har vært på hytta, og hadde vel tenkt å ta bort juletreet før jeg dro. Det angrer jeg på nå, for at jeg ikke gjorde.

Morten har ikke tenkt på å vanne treet mens jeg var borte:(
Ja, ja da var det bare å brette opp armene. Ut skal det….

Hadde sikkert vært lurt å klippe av grenene inne, men jeg orket ikke og ikke fant jeg hagesaksen heller.

En del å støvsuge opp.

Neste år vurderer jeg kunstig tre. Både for å slippe nåler og at jeg har allergi.
Nyser litt mer en vanlig, etter juletreet kom inn.

Ha en fin kveld.
Kari

1 kommentar
    1. Huff og huff det drysser jo mye . Du får bli med meg til neste jul . Vårt drysset minimalt .
      ❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg