Mater fuglene:)

Mater fuglene om dagen. Etter det kom snø, har de vanskeligheter med å finne mat. Jeg legger ut solsikkefrø og meiseboller.
Koselig med så mange fugler. Bella sitter i trappa å titter ut på dem.
Skulle nok gjerne fanget noen av dem, tenker jeg.

Gammel furukommode har fått hvitmaling og nye knotter:)
Oliventreet har stått ute helt til kulden kom. Det tåler 9-10 blå, men ikke kaldere. Så når kulden er over skal det ut igjen. Ser ut som det trivest best ute hele året. Sist vinter tok jeg det inn og det døde. Kan jo hende det hadde overlevd visst jeg hadde vannet det nok hi hi.

Fin kveld til dere.
Kari

2 kommentarer
    1. Så koselig. Hehe ja det kan godt hente det hadde overlevd da. Jeg skal ikke si noe, klarer ikke å ta vare på en blomst engang nesten:) Kjempefin kveld til deg å!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg