Nye glass til telys og skål fra Lene Bjerre.

Var innom Brynem på Torp i Fredrikstad på fredag. Utrolig flott butikk og kafé :)Stort utvalg av interiør og noe møbler.
Farlig å dra til sånne butikker. Kan bli dyrt. Har en lang ønskeliste….

Kjøpte 2 glass til telys og en skål fra Lene Bjerre med reinsdyrmotiv. Tenkte jeg skal ha de på hytta. Passer best der.
Måtte bare teste de her hjemme først.

Noen bilder fra kjøkkenet. Det malte jeg for noen år siden. Det var i furu. Det får holde til vi skal bytte om noen år. Mye som skal gjøres før det.

Kjøkkenbordet har stått i huset siden det ble bygg i 1926. Morsomt å beholde det. Historie….

Lurer på om jeg skal male skapet hvitt eller en annen farge. Får se…
Hva syntes dere?
Ha en fin kveld.

Kari

4 kommentarer
    1. Kjempefine , har vært der noen ganger . Blir dyrt ja …
      Koselige bilder ❤️❤️❤️❤️

    2. Hei:-)
      Når det gjelder og male skap eller ikke så er jeg i “samme båt”.. Har en sånn buffe – i samme stil som den hvite du har på stua- bare at min er mørkebrun… Jeg har veldig lyst til å male den hvit..mannen min er ikke helt enig:-p Den var opprinnelig i oljet furu. Så fikk vi en lokal, veldig flink mann til å beise den brun med fine skygger i mørkere farge. Det er profesjonellt gjort. Den er jo fin men veldig mørk… Pynten kommer litt bort også.. Dessuten; vi forandrer stil og smak også:-) Jeg er blitt av den oppfatning at det er fint å blande mørke og lyse møbler iværtfall:-) Hvilken farge er det opprinnelig på din buffe? Jeg synes også det skapet du vurderer om du skal male eller ikke er veldig fint som det er:-) samtidig som det helt sikkert blir fint å male det…;-) valgets kvaler, sukk.

    3. Grethe: Hei Grethe. Den var opprinnelig brun, men ble sandblåst av mine svigerforeldre.Jeg har sett de i orginalfargen , å de er kjempe fine. Jeg er enig med deg at det er fint med både hvite og fargede møbler. Tror ikke jeg skal male det røde skapet:)Helt enig at det er fint som det er:)Fin kveld:)
      Kari

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg