Deilig pinse på hytta:)

Er så deilig med fridager sammen med familien:)Sitte ute til langt på natt:0)Det er lyst hele natten, selv fuglene sover ikke.Har jo rett og slett ikke lyst å legge meg.

Her er klokka 2230:))Nydelig!!! Sitte foran bålpanna til sola går ned.Virker som solen er lenger oppe her på hytta:0) Nærmere sola hi hi…

Tromler kan brukes til mye.Skrudde på noen små hjul, for da er det letter å flytte den rundt på verandaen. Tenkte at jeg skal beise den brun:) Jeg har også laget solseng av Europaller. Bilde kommer senere når jeg har fått beiset den:)

Et måltid ute:) Livet er herlig til fjells 😉

Sykkeltur sammen med gode venner , som har kjøpt hytte gangavstand fra oss:)

Det er så mange flotte veier og stier på Vaset og området rundt. Her er vi ved vannet på Viksyndin. Flott sted 🙂

Ha en flott uke kjære følgere:)
Kari

4 kommentarer
    1. Det ser ut som du har en strålende pinse. Nydelige bilder som vitner om mye kos:) Så deilig!
      Og så minnet du meg på at jeg har glemt bort sykkelen litt for lenge nå. Ikke det, her er det landeveien som gjelder i kamp mot trailere, og med livet som innsats. Ikke like hyggelig det som veiene og stiene i området rundt hytta di vil jeg tro.
      Håper du får nyte litt av 2. pinsedag i ditt paradis også:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg