Deilig med helg:)

Er så deilig med helg. Alle er hjemme. Vi har klipt hekk og epletrær. Er så godt å holde på ute i hagen.

En pause mitt på dagen med kaffe og kake. Mmm deilig.

Kjøpte roser i potte til helgen:) Den kan jeg plante ut når det blir varmere:)

Var hjemme hos min mamma og pappa på Fredag. Der plukket jeg noen hvitveis:) De er så vakre. Husker når jeg var mindre så var det masse inne i skogen rett ved barndomshjemmet, men nå er det bygd hus der. Så nå var det meste borte:(

Ønsker dere en flott helg.

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg