Løpetur i fjellet.

I dag har Bella og jeg løpt en tur i fjellet:) Det var en frisk tur. Vind og 8 grader…..

Rart med det hvordan hodet er innstilt her oppe. Hadde vi vært hjemme og det hadde vært sååå surt og kaldt, hadde jeg vært kjempe sur:) Vi koser oss uansett.

Bella er klar….

Her er vi på vei opp til Ålfjell. Det er noen høydemeter ditt opp;) Jeg klarte ikke å jogge opp. Har et mål om å greie det før høsten.

Det ligger noe snø på skyggesiden. Bella elsker snø. Hun rullet seg rundt og syntes det er helt topp.

Her er treningskameraten min:) Steinar:)

Minstemann har malt et fjes på den. Jeg bruker den i steden for vektstang. Må bruke det man har….

Mageøvelser på plattingen. Nyter utsikten mens jeg trener.

Ønsker dere en god helg. Snart Fredag….

Kari

2 kommentarer
    1. Du har en veldig bra blogg elsker å lese den det hadde vært super duper kult og snilt om du vile lese min blogg 🙂 håper du har veldig fin kveld videre ♥♥♥

    2. Mari Johansen: Tusen takk, så hyggelig at du syntes det. Var inne på bloggen din. Har en hund som heter Bella du også;)Koselig blogg du har;) Fortsatt god sommer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg