Badet på hytta er ferdig:)

Endelig ferdig med badet på hytta:) Det var så grusomt stykt;) Gul panel og lister som ikke var hele.Jeg sparklet og pusset til langt på natt:) Taket har jeg brukt interiørbeis og på veggen har jeg brukt fargen kalk fra Jotun. Vi har kjøpt nye badromsmøbler. En bitteliten vask, for badet er ikke stort.

Jeg malte taket etter noen måneder for taket ble gult. Interiørbeis i taket fungerer dårlig.

Før….

Her er furuskapet som jeg har malt hvitt og byttet ut knotten.

Etter….

Bruker en skistav til doruller.

Kurv til håndklær.

Innimellom slaga så har det vært litt tid til kos også. Sååå deilig å sitte med strikketøyet foran peisen.

Nå er høstferien ferdig og vi har dratt hjem.

Nydelig ettermiddag hjemme i solen.

Ønsker dere en flott ny uke når den kommer:)

Kari

2 kommentarer
    1. Lekkert og innbydende 😃 så utrolig hva maling gjør, og kalk har jeg brukt mye.
      En behagelig farge. Fint med pynten !
      Godt jobbet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg