Har pyntet til jul på hytta🎄

I år skal vi feire jul på hytta💚Gleder meg…. Det er noe med roen som er til fjells.

I helgen var vi på hytta og da fikk jeg pyntet litt. Hadde tenkt å pynte juletreet ,men vi manglet stammen på det kunstige treet.Det lå hjemme🙈 Vi har fått det gamle treet av Svigermor.

Jeg er veldig spent på om jeg blir fornøyd med kunstig tre, men det er så praktisk her oppe. Da kan det bare bli stående når vi drar.

Adventstaken er klar. Tall fra Sparkjøp👍

Grønne nisser fra blomstebutikken til min Svigerinne. Annesblomster.

Ønsker dere en fin adventstid💚

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg