Drivhuset mitt💚

Før😜Det var veldig koselig i drivhuset tidligere også, men det var plantene og møblene som sto for☺

Det hvite bordet har jeg tatt ut for å male.Det begynte å flasse på flere steder. Det er mye fuktighet i et drivhus så treverk må behandles. Tror jeg skal bruke det hvite bordet inne. Har ikke lyst at det skal bli ødelagt ,for det er fra besteforeldrene til mannen å har stått i huset i 60-70 år😜

Etter👍 Så fornøyd med gulvet😜Neste år kan jeg beise det og da tåler det litt mere.

Sitrontreet mitt skal få stå i drivhuset i vinter 🍋🍋🍋Tror jeg…. Må ha på varme der, og det kan fort bli litt høy strømregning. Vi får se☺Det trenger jo bare varme på dager med kuldegrader.

Se så fint det ble med gulv👍😍Tralll la la la laaaa….

Ønsker dere en flott uke.

Kari

2 kommentarer
    1. Hei!
      Tusen takk for en flott blogg. Da vi for en tid tilbake kjøpte oss hytte, kom jeg over bloggen din, da jeg var på leting etter ideer til interiør og farger. Har siden vært innom i ny og ne. Jeg må bare si at den har gitt meg masse inspirasjon både hjemme og på hytta.
      Hilsen Marit

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg