Hjemmelaget lakriskuler🤪

Hadde så lyst på noe godt til kaffen. Jeg prøver å ikke spise så mye sukker🤪Det er ikke så lett ,men prøver å finne oppskrifter med nøtter og tørket frukt som er sukkeret fra naturen.

Jeg har laget lakriskuler. Tror jeg brukte litt mye lakrispulver ,men de var jo gode. Tror det holder med en og det er jo positivt.

Neste gang skal jeg prøve med kanel. Det er det flere i familien som liker og kanskje med mørk sjokolade inne i.

Oppskrift er fra bloggen til @beritnordstrand

Jeg kjører alt i en liten foodprossesor. Er så grei den lille her som du bare kan sette stavmikseren oppepå. Ulempen er at man ikke kan lage så mye av gangen🤪Eller kanskje det er greit😂

Lykke til for den som vil prøve😊

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg