Ferdig med å male gangen på hytta💚

Grønt er skjønt ☺ Jeg hadde noen dager i påska som jeg var alene på hytta og da kommer malerkosten fort frem. Jeg har gått å sett på fargen i gangen lenge og var ikke fornøyd. Det var det første rommet jeg beiset og hadde en annen brunfarge en resten av hytta. Deilig å få gjort det🤪

Veggen har jeg brukt Evening green,lister og døren har jeg brukt fargen Elegant. Veldig fornøyd med mørkere farge på lister og dør. Så når det blir varmere ute så skal jeg male resten av dørene i hytta.

Nå er en deilig påskeuke på fjellet over for denne gang. Hverdagen er tilbake☺Er faktisk litt deilig det også.

Ha en fin uke.

Kari

Lampa har jeg også malt. Den var blå🤪Fin med ny farge…. Behøver ikke kjøpe nytt da😂

Jeg skal male resten av vinduet også ,men det var for kaldt❄Får vente til jeg kan ha det oppe.

Legger ved fargekodene hvis det er noen som har lyst å male 🤪

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg