Hyttetur🍂🍁🍂

I helgen var jeg på hytta med min søster og venninne. Høsten er så deilig syntes jeg med den litt skarpe lufta ,men allikevel kjenner vi solen varmer.

Dessverre fikk jeg betennelse i ei tå så jeg fikk ikke gått tur. Det ble mye strikking og lesing foran peisen. Det er jo helt greit også😂

Se på den nydelige fargen på Hortensian 🧡Det som er så fint med den er at du kan bare la den tørke i vasen og da holder den seg fin lenge.

Jeg lagde meg et speil for en tid tilbake som jeg har hatt hjemme. Nå skal den opp her i gangen på hytta. Må få en omgang med litt beis bare ,for den fargen passer ikke så godt til veggen.

Se så fine gaver jeg fikk av gjestene mine. Alpefiol i kurv, duftlys og såpe fra Durance( den står på badet) Jeg elsker duftlys, men min mann hater de. Så jeg må brenne de i smug🤗Ikke alltid han legger merke til det😂

Søndag lagde jeg eplekake. Mmm det er så godt🤪 Ekstra godt når eplene kommer fra hagen🍎

Snart er det høstferie og da skal vi opp i noen dager igjen 🍂🍁🍂

Fortsatt fin uke til dere.

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg