🍁Høst🍁

Torsdag og snart helg. Vi har noen flotte høstdager. Deilig når solen skinner.

I helgen var jeg ute fra tidlig morgen hvor jeg ryddet og ordnet det fint i hagen🍁 Pelargoniene ble klippet ned og plassert i kjelleren. Oliventrærne flyttet inn i drivhuset hvor de skal overvintre.

Lyng ble plantet 🍁Herlig…. Nå er det bare å nyte høsten.

Etter en tørr og varm sommer så ble utepeisen tatt i bruk igjen. Det er noe av det beste jeg vet og sitte foran peisen med en varm kopp kakao og et interiørblad.

Er så glad i de høstfargene🍁

Kakao i kopper fra Lexington. De koppene blir jeg aldri lei ☕

Litt innekos også. Det blir tidlig mørkt og kaldt, så da er det deilig å krype inn.

Jeg har tatt inn Myrten min💚Håper de overlever vinteren inne. De er ikke så glad i den tørre varme lufta inne. Jeg skal prøve å huske og spraye dem med vann jevnlig gjennom vinteren. Vi får se🤪

Jeg har malt bordet svart. Jeg trodde ikke for noen år siden at jeg skulle male om til mørke farger igjen, men vi blir påvirket av trender🤪 Deilig med litt forandring. Greit når jeg bare kan male om de gamle møblene ,for de kommer jeg ikke til å kvitte meg med. De har stått i huset i mange år og skal få stå.

Ønsker dere en god helg når den kommer.

Kari

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg