juni 2013

Vakre kuer:-)

Tittet ut av vinduet og der stod det 2 vakre kuer. Sm ste kuer... I natt skal gutta ligge i telt rett ved hytta. Spennende :-)Kanskje de fr besk av kuene he he...Gutta har tent opp blpanna. Mm...

Beitostlen i regnvr:-)

I dag har vi vrt p Beitostlen :-)Deilig finne p noe i det drlige vret.Herlige fjellet:-) Vakkert....Mmm var p Tapas restaurant spiste:-)Deilig med ferie ,selv om det er drlig vr.God l...

Renvrsdag

Familien Stenbock tilbringer dagen inne med iPad og tv. 6 grader ute og regn.Tror vi skal ta en tur til Beitostlen :-)nsker alle en fin lrdag :-)Cos Kari

Tur i fjellet :-)

Bella og jeg gikk en liten tur i fjellet. Tyttebrkart... Herlig utsikt:-) Var en del skyer tidlig p dagen.Morten og Bastian syklet en tur. Flinke gutter:-)Herman var dessverre ikke i form i dag ,...

Endelig ferdig:-)

N er vi endelig ferdig med soverom nr. 2 p hytta. Det var helt likt det frste soverommet vi pusset opp. ( Det ligger bilder p bloggen)Kyer, furu, stygge merker og veldig mrkt. Da var det bare...

Herlig dag:-)

For en herlig dag :-)Vi har grillet ved Vasetvannet. Herlig.... Godt og varmt. Neste gang tar vi med badety :-)Fjellet er fantastisk p sommeren:-)Bella koser seg ogs:-)Mmm plse i brd:-)Rart me...

Fjellet:-)

Det er s deilig vre p hytta igjen. I dag regner det her og da tok vi en kose dag i Fagernes. Mmm deilig... Gutta syntes det er helt topp spise p restaurant. Nr vi kom tilbake gikk je...

Sankthansfeiring i Sverige.

Vi var s heldig bli invitert til noen venner som har et torp i Sverige. Tusen takk for en hyggelig feiring.Et lite rdt koselig hus og et kornmagasin som er blitt gjort om til en flott ute plass...

God Sommer:-)

I dag er det siste dagen for barna fr ferie. Deilig lang sommerferie ligger foran dem.... Late dager.... I morgen snur solen igjen:-) Nyt lyse sommerkvelder. I ettermiddag skal eldstemann fei...

Deilig ettermiddag.

Deilig tirsdag ettermiddag. Gutta og jeg har tatt sommerklippen. Jeg har luket og plantet noen nye roser i beddet. Deilig synke ned i solstolen. Deilig kopp te og noen kjeks. Mmm bare tirsdag i d...

Herlig vr...

Nyter solen...nsker alle en fin mandag.Cos Kari

Lupiner

Regn, regn:-)Sommer det ogs ,selv om det er jo ikke det vi nsker oss. Da fr vi kose oss inne. Gikk ut i regnet hentet noen lupiner. Senere i dag skal vi beske sstra mi?Svoger har bursdag. De...

Herman koser seg p uteplassen.

I dag har vi vrt p Torpecupen. Herman har spilt 3 kamper. Frste tap, andre 3-3 og siste vant de 3-2:-))flinke gutter.... Nr vi kom tilbake var det deilig kose seg p senga ute:-)Cos Kari

Hytte tur p Brattest.

I gr var jeg p hyttetur med herlige jenter. Kristin har hytte p Hvaler og vi var s heldige som fikk komme dit. Herlig sted.... Tusen takk for en flott kveld jenter. Fint sommerbord... D...

Jada.... Da ble det en sykkel tur i dag ogs.

Deilig det er fredag.... Jeg har da begynt sykle p racersykkel. Morten har syklet i mange r og det tullet der skulle ikke jeg begynne med hehe. Det er faktisk litt morsomt.... og utrolig fin t...

Kveldstur i Gamlebyen.

Vakker ettermiddagstur i Gamlebyen. Bella og jeg gikk en liten tur. Blir aldri lei Gamlebyen. Fin tid vi er inni n. Lyse kvelder.... Eneste som mangler er varmen p kvelden. Varmt i solen p dagen...

Det spirer og gror....

Sukkerertene begynner bli store. Gleder meg til det blir sukkererter p dem. Det blir deilig g i sin egen hage plukke. Gleder meg.... Jeg har sdd gulrtter foran sukkerertene. Kan nesten ...

Solseng av europaller.

Jeg har laget en solseng av europaller. Den fungerer bde som solseng og sofa p uteplassen. Det er litt gy lage ting selv ,og det koster s lite. Jeg har vist noen bilder p hvordan man lager...

Deilig hengekye.

Morten og jeg var p Ikea tidligere i uka. Mtte bare kjpe myggnett.... Morten var helt fortvilet :-) Skal du ha den? Syntes det ble fint jeg da.... N finner jeg jo p mye rart ogs hehe. Mort...

Opprydding i blomsterbed.

Uff n var det mye ugress. Bare brette opp armene.Dessverre s dde alle rosene mine i vinter,de har jeg hatt i flere r. Hjelp.... Ble ganske fint nr jeg fikk tatt bort dde roser og ug...

Syriner...

Gikk en liten kveldstur med Bella i Gamlebyen. Det var s stille og rolig... Nesten ingen som er ute gr s sent en sndags kveld, Endene ligger roer ned for kvelden.Vannet i vollgraven var et...

Deilig ettermiddag i gr.

Morten og jeg satt ute til langt p kveld i gr. Deilig.... Kaffe og Baileys. Mmmm... Deilig med lyse sommerkvelder. Gutta var p skolen sparket fotball. Gleder meg til ferien ,nr gutta k...

Bryllupsdag

I dag har Morten og jeg vrt gift i 11 r. Gratulerer mannen min. Dagen i dag skal feires i Horten. Fotballcup med minstemann. Morten kan dessverre ikke vre med ,han jobber. Ikke s veldig roma...