juni 2013

Vakre kuer:-)

Tittet ut av vinduet og der stod det 2 vakre kuer. Små søte kuer... I natt skal gutta ligge i telt rett ved hytta. Spennende :-)Kanskje de får besøk av kuene he he...Gutta har tent opp bålpanna. Mm...

Beitostølen i regnvær:-)

I dag har vi vært på Beitostølen :-)Deilig å finne på noe i det dårlige været.Herlige fjellet:-) Vakkert....Mmm var på Tapas restaurant å spiste:-)Deilig med ferie ,selv om det er dårlig vær.God lø...

Renværsdag

Familien Stenbock tilbringer dagen inne med iPad og tv. 6 grader ute og regn.Tror vi skal ta en tur til Beitostølen :-)Ønsker alle en fin lørdag :-)Cos Kari

Tur i fjellet :-)

Bella og jeg gikk en liten tur i fjellet. Tyttebærkart... Herlig utsikt:-) Var en del skyer tidlig på dagen.Morten og Bastian syklet en tur. Flinke gutter:-)Herman var dessverre ikke i form i dag ,...

Endelig ferdig:-)

Nå er vi endelig ferdig med soverom nr. 2 på hytta. Det var helt likt det første soverommet vi pusset opp. ( Det ligger bilder på bloggen)Køyer, furu, stygge merker og veldig mørkt. Da var det bare...

Herlig dag:-)

For en herlig dag :-)Vi har grillet ved Vasetvannet. Herlig.... Godt og varmt. Neste gang tar vi med badetøy :-)Fjellet er fantastisk på sommeren:-)Bella koser seg også:-)Mmm pølse i brød:-)Rart me...

Fjellet:-)

Det er så deilig å være på hytta igjen. I dag regner det her og da tok vi en kose dag i Fagernes. Mmm deilig... Gutta syntes det er helt topp å spise på restaurant. Når vi kom tilbake gikk je...

Sankthansfeiring i Sverige.

Vi var så heldig å bli invitert til noen venner som har et torp i Sverige. Tusen takk for en hyggelig feiring.Et lite rødt koselig hus og et kornmagasin som er blitt gjort om til en flott ute plass...

God Sommer:-)

I dag er det siste dagen for barna før ferie. Deilig lang sommerferie ligger foran dem.... Late dager.... I morgen snur solen igjen:-) Nyt lyse sommerkvelder. I ettermiddag skal eldstemann fei...

Deilig ettermiddag.

Deilig tirsdag ettermiddag. Gutta og jeg har tatt sommerklippen. Jeg har luket og plantet noen nye roser i beddet. Deilig å synke ned i solstolen. Deilig kopp te og noen kjeks. Mmm bare tirsdag i d...

Herlig vær...

Nyter solen...Ønsker alle en fin mandag.Cos Kari

Lupiner

Regn, regn:-)Sommer det også ,selv om det er jo ikke det vi ønsker oss. Da får vi kose oss inne. Gikk ut i regnet å hentet noen lupiner. Senere i dag skal vi besøke søstra mi?Svoger har bursdag. De...

Herman koser seg på uteplassen.

I dag har vi vært på Torpecupen. Herman har spilt 3 kamper. Første tap, andre 3-3 og siste vant de 3-2:-))flinke gutter.... Når vi kom tilbake var det deilig å kose seg på senga ute:-)Cos Kari

Hytte tur på Brattestø.

I går var jeg på hyttetur med herlige jenter. Kristin har hytte på Hvaler og vi var så heldige som fikk komme dit. Herlig sted.... Tusen takk for en flott kveld jenter. Fint sommerbord... D...

Jada.... Da ble det en sykkel tur i dag også.

Deilig det er fredag.... Jeg har da begynt å sykle på racersykkel. Morten har syklet i mange år og det tullet der skulle ikke jeg begynne med hehe. Det er faktisk litt morsomt.... og utrolig fin t...

Kveldstur i Gamlebyen.

Vakker ettermiddagstur i Gamlebyen. Bella og jeg gikk en liten tur. Blir aldri lei Gamlebyen. Fin tid vi er inni nå. Lyse kvelder.... Eneste som mangler er varmen på kvelden. Varmt i solen på dagen...

Det spirer og gror....

Sukkerertene begynner å bli store. Gleder meg til det blir sukkererter på dem. Det blir deilig å gå i sin egen hage å plukke. Gleder meg.... Jeg har sådd gulrøtter foran sukkerertene. Kan nesten ...

Solseng av europaller.

Jeg har laget en solseng av europaller. Den fungerer både som solseng og sofa på uteplassen. Det er litt gøy å lage ting selv ,og det koster så lite. Jeg har vist noen bilder på hvordan man lager...

Deilig hengekøye.

Morten og jeg var på Ikea tidligere i uka. Måtte bare kjøpe myggnett.... Morten var helt fortvilet :-) Skal du ha den? Syntes det ble fint jeg da.... Nå finner jeg jo på mye rart også hehe. Mort...

Opprydding i blomsterbed.

Uff nå var det mye ugress. Bare å brette opp armene.Dessverre så døde alle rosene mine i vinter,de har jeg hatt i flere år. Hjelp.... Ble ganske fint når jeg fikk tatt bort døde roser og ug...

Syriner...

Gikk en liten kveldstur med Bella i Gamlebyen. Det var så stille og rolig... Nesten ingen som er ute å går så sent en søndags kveld, Endene ligger å roer ned for kvelden.Vannet i vollgraven var et...

Deilig ettermiddag i går.

Morten og jeg satt ute til langt på kveld i går. Deilig.... Kaffe og Baileys. Mmmm... Deilig med lyse sommerkvelder. Gutta var på skolen å sparket fotball. Gleder meg til ferien ,når gutta k...

Bryllupsdag

I dag har Morten og jeg vært gift i 11 år. Gratulerer mannen min. Dagen i dag skal feires i Horten. Fotballcup med minstemann. Morten kan dessverre ikke være med ,han jobber. Ikke så veldig roma...
karishytteoghjem

43, Fredrikstad

Så hyggelig at du tar en titt innom bloggen min.Jeg heter Kari Stenbock Pedersen. Jeg er gift, og har 2 gutter på 10 og 12 år. Jeg er barne og ungdomsarbeider,og har en Gordon Setter tispe på 4år. Jeg blogger om strikking, interiør, oppussing og ting som opptar meg i hverdagen. Velkommen!