Det er vår:)

I dag har det vært helt fantastisk vær i Fredrikstad. Sol og nesten vindstille.

Jeg tok med noen greiner fra skogen her en dag når jeg gikk tur med Bella.

Nå spretter pusekattene ut:) Herlig….

Første dagen jeg sitter ute her hjemme:) Tok med meg puter, saueskinn og kaffe ut i solen. Ååå for en herlig tid vi har foran oss:)

De nye koppene fra Green Gate er helt topp. Toppen gjør at kaffen ikke blir kald ,og på sommeren kan jeg drikke brus av den uten å være redd for at vepsen kommer oppi:)

I høst fikk vi et gammelt drivhus av gode venner:) Vi kjøpte nye herdet glass. Det ble jo som nytt:)

I dag har jeg vasket og innredet det med stoler, potter og bord. Nå kan våren komme:) Jeg er klar hi hi…

Ønsker dere en forsatt fin uke:)

Kari

4 kommentarer
    1. Heldiggris!!! Og gratulerer med drivhus! Det ønsker jeg meg også. Men vi har så mange hageprosjekter vi trenger å bli ferdig med først. Så da får jeg heller nyte dine drivhusbilder 🙂

    2. Huset på landet: Tusen takk:) Vi var så heldige å få et gammelt drivhus av gode venner. Byttet glass og det ble som nytt:) Har alltid drømt om drivhus 🙂 Flott søndag;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg