Høst🍁🍁🍁

Her er noen bilder fra tidligere denne måneden🍁Jeg har tatt opp sjokoladeblomsten for den tåler ikke kulden her i Norge. Jeg spylte bort jord og da kom det fine knoller frem. Jeg har lest at de skal oppbevares tørt og kaldt. Vi får se om jeg får liv i dem til våren igjen😜Leste nemlig et annet sted etterpå at de bør oppbevares i potte, kaldt og mørkt🙄ja ja vi får se☺

Har pusset opp gangen. Den var lyse gul og trengte sårt å bli pusset opp. Merker både her og der😂Ble fornøyd med fargen Form fra Jotun.

Skohyllen i tre lagde jeg selv for noen år siden for noen få hundrelapper. På Home and Cottage har de nesten lik til 5000 kr😜Ekstra gøy å lage selv.

Har vært mange fine høstdager med sol☀Deilig…. Bare å nyte sånne dager.

Kjøpte 2 nye lampeolje lamper på Lunds gartneri. De skal være rustne, men dessverre var det hull i den ene. De var nok gamle for jeg fikk de til halv pris.

Jeg kjøpte metall på boks som jeg smurte under på begge i et tykt lag. Etter noen minutter var det tørt og jeg kunne male de med bengalakk👍Ble tett og fint😜Utrolig kjekt👍😍

Fra en regnværsdag 💦 Jeg syntes det er viktig å pynte med lyng og høstblomster. Da er det koselig uansett åssen vær det er. Mye hyggeligere å komme hjem til et koselig inngangsparti🍂🍁🍂

Gresskaret er kjøpt inn til Halloween. Må være tidlig ute🎃Blir ofte utsolgt i butikkene. Minstemann har bursdag den dagen, så gresskar er det viktig å ha på plass.

Høstfarger på soverommet🍁Har vært å kjøpt noen fine nye velurtrekk til hotellputene mine. Var så heldig å få de av mamma når vi var på handletur sammen. Lykke😍Koselig å piffe opp soverommet litt😍

Ønsker dere en god helg🍁🍁🍁

Kari

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg