70 talls hytte:-)Oppussing av peisen.

Vi kjøpte en 70 talls hytte for et år siden på fjellet. Det var en av grunnene til at jeg ville ha en blogg. Vi skulle pusse opp hytta og søkte på hytteblogger for å få noen tips. 

Dessverre så var det nesten bare….. Vi bygger ny hytte blogger. Det blir ikke det samme. 70 talls hytte er en 70 tallls hytte:-) Med små soverom, lite kjøkken og stor stue. 

Derfor legger jeg ut noen bilder av hytta. I første omgang bilder av peisen.

 

 Den var blitt grå og med mange stygge merker. Litt malig så ble den like fin igjen.

Med litt pynt så ble den så riktg fin syntes jeg…..

Som dere ser så har jeg beiset veggene brune og taket hvitt. Det gjorde jeg i fjor sommer:-)Veggene var gule og missfarget.

 

 

Ofte så blir det litt for varmt på hytta når vi fyrer i peisen:-) Da er det greit med noen kubbelys.

 

Ha en forsatt fin påske….. Cos K

 

Snart kommer det bilder av et soverom. Holder nemlig på å pusse det opp:-) Har malt tak og vegger ,men mangler gulvet. 

Vi sees……

4 kommentarer
    1. Så fint Kari :O)
      Du er kjempe flink til å gjøre det koselig rundt deg :O)
      Om litt er påsken slutt. Ønsker deg en suv uke :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg