Nye kopper fra IB LAURSEN

 

I dag gikk jeg en tur til Gamlebyen. På med regntøy…. Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær:-o

Var en tur innom Lille Spesial,for å se om jeg fant noen kopper til hytta.

Koppene her tror jeg vil passe fint. Eneste ulempen var at de ikke hadde tallerken til. 

Ja ja får kanskje finne noen hvite.

På veien ned gikk jeg forbi noen vakre blomster. Måtte ta bilde jeg da….

Trenger litt farge i det dårlige været.

Venter på varmen….

Ender og svaner et vakkert syn.

Bella er veldig nysgjerrig. 

Ha en fin mandag.

 

Cos Kari

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg