Tur i fjellet :-)

Bella og jeg gikk en liten tur i fjellet.

Tyttebærkart…

Herlig utsikt:-) Var en del skyer tidlig på dagen.

Morten og Bastian syklet en tur. Flinke gutter:-)Herman var dessverre ikke i form i dag ,så han ble igjen på hytta.

Jeg beiset hytta. Fly flate for en jobb…
Blir nok fint når det blir ferdig. Hytta er lysebrun og nå beiser jeg den svart.
Dessverre ser det ut som jeg må ta 2 strøk. Ja ja bare jeg blir ferdig før vinteren he he. Greit å gjøre noe annet en å jobbe på hytta ,når vi har ferie:-)

Ønsker alle en fin fredagskveld.
Cos Kari

2 kommentarer
    1. Koser dere fortsatt ser jeg :O)
      Blir sprekt med svart beis :O)
      Kos dere videre.
      Ha en herlig lørdag :O)
      Cos Lisa

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg