Oppussing av soverom på hytta.

I sommer pusset jeg opp det siste soverommet. Det var rommet
det var mest å gjøre på. Størst og styggeste. 

På grunn av fuktighet, så hadde tidligere eier penslet et eller annet på jordslaget på veggen.  

P.g.a det så måtte jeg male rommet. Det var en del spikerhull ,som måtte sparkles og pusses.

Puuu…..  

Greit å få en farge på veggen her.

 
Morsomt når det blir så fint. Maling er tingen…..

Bildene under ser dere det ferdige resultatet. Litt vanskelig å ta bilder p.g.a trangt rom.Vinduet skal byttes til større. 

Det blir ikke før til våren. 

Sengeteppet kjøpte jeg på fagernes. Kjøpte 2. Sengeteppet passer til 150 seng. Sengen oppe er 90cm og da delte jeg det ene teppet.  

Sydde 2 puter og et sengeteppe.

 

 

På veggen her skal jeg sette opp 2 hyller.


Mangler en list. Den skal opp snart.


Dørstopper fra Palma på Fagernes.


Skapet er fra Ikea. Fikk det av min søster. Det har vært hvitt og har stått på rommet til tantebarnet mitt.


Deilig med saueskinn på gulvet.


Mmm en liten pause må til….
 

Deilig å være ferdig. Nå blir det ikke noe opppussing før til neste år. Da blir det veranda som skal bygges.

Nå skal høsten og vinteren nytes.

Klem Kari 

6 kommentarer
    1. Jeg syns resultatet var veldig bra. Veldig koselig soverom ble det:):)Syns malt panel er kjempefint:) Sammensetningen av farger i rommet ble flott, stilig med det mørke interiøret.
      Jeg har en del malt panel i huset selv. Gammel gulbrun panel får jeg nesten frysninger av, sikkert fordi det ble mye av det her hos oss etter noen år. Nå er alt malt her også:D
      Utrolig for et løft noen strøk med maling gir.
      Nyt resultatet:) Klem<3

    2. Du er kjempeflink kjære søster , godt seg skapet kom til nytte . Det ble veldig fint i sort ❤️
      Alt er/ble flott gjenomført ❤️
      Coz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg