Deilig det er fredag;0)

I dag har det vært helt fantastisk. Godt og varmt….. 24 grader,helt nydelig. Litt vind og regn på ettermiddagen, men fremdeles varmt. Trodde nesten det skulle bli tordenvær.

Pynter med norgesglass og kurv fra millemoi.

Jeg skal lage focaccia og da blir det rødvin til den. Jammen har jeg ikke begynt å drikke litt vin. Kanskje på tide…. Snart 44 år ;0)

Ett lite hjørne i hagen. Greit med små plasser rundt i hagen. Deilig å pynte med blomster igjen. Får aldri nok… Følge mannen er det mer en nok hi hi ;0)
Elsker putene fra millemoi.

Fin helg kjære trofaste og nye følgere.
Kari

4 kommentarer
    1. Hei Kari. Lenge siden jeg har vært innom ser jeg. Så mye fin og koselige innlegg. Håper alt er vel med deg og dine. Var så vitt innom strikkeklubben forje onsdag. Savnet deg. I morgen braker det løs med eksamen.Gruer meg ille, men det skal bli godt å få det unna gjort. Skal bli deilig med en lang sommer. Slappe av og nyte livet. Har fått meg jobb på Mille Moi på kontoret. Så du må ringe meg når du drar en tur i butikken. Kanskje vi får til et kafé besøk i gamlebyen du, syrran og jeg ? Hadde vært ille koselig. Vi snakkes <3 cos Lisa

    2. Anonym: Hei Lisa:) Sååå hyggelig:) Savner treffa jeg også. Gratulerer ,så flott at du har fått jobb på Mille Moi:) Titter innom Millemoi en gang i blant;) Det hadde vært kjempe hyggelig om vi kunne få til et treff i Gamlebyen 🙂 Sender deg en melding en dag. Håper eksamenen gikk bra , Lisa. Klem Kari

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg