Nye kurvmøbler:)

Har kjøpt nye kurvmøbler;) Har hatt lyst på de ganske lenge. Begynte å mase på Morten i fjor sommer. Vi kjøpte en ny hagegruppe tidligere i sommer og da var det helt uaktuelt å kjøpe kurvmøbler:( men så gikk knappene i putene opp og da dro jeg opp på Classic møbler å klagde. Der hadde de et sett med kurvmøbler igjen og da måtte jeg benytte muligheten for å få de billigere og det fikk jeg;) Halv pris å greier:-0

Kunne ikke la det gå fra meg:)

Lykke….

Det har vært nydelig vær her idag og da fikk jeg prøvd de nye stolene.

Planen er at de skal opp på hytta:)

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg