Drivhuset mitt.

I høst fikk jeg et gammelt drivhus av gode venner. De skulle ikke bruke det og jeg var så heldig å få det:)

Vi byttet ut alle glassene til herdet glass. Det ble som nytt.

Det er ikke så stort , men det gjør ingen ting. Jeg har satt inn et gammelt bord,stoler og en gammel kjøkkeninnreding som har stått i huset tidligere.

Planen er å ha tomater ,krydderplanter og slangagurk der til sommeren.

Nå har jeg sådd gresskar og blomkarse. De skal jeg plante ut når de er store nok til sommeren.

Pelagoniane har stått i kjelleren i vinter.De har fått ny jord og har stått inne i lyset i gangen i noen uker. Nå skal de stå i drivhuset, med varme på om natten.

Flott kveld:)

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg