Jul i drivhuset

Ååå gleder meg til jul. Har pyntet i drivhuset. Herlig å ha et sted som jeg kan lage kranser og ta en kopp kaffe. Jeg har på litt varme og når jeg tenner noen lys så blir det så godt og varmt.

I

Kakao med krem:)

Jeg har vært i skogen og plukket med litt mose og gran.

Se så fine kongler jeg fant. Lykke:) Tenk å bli så glad av det naturen har å by på hi hi….

Fikk noen juleroser av min svigerinne som driver Annes blomster i Fredrikstad. Når de får stått i drivhuset noen dager kommer de nok med blomster.

I

I

I

I

Ønsker dere en flott førjulstid:)

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg