Vår inne,vinter ute😊

Er så vakkert med snø. Det lyser opp i vintermørket, for jeg må innrømme at jeg lengter litt etter varmere og lysere tider. Det som er så flott er at når vi får vinter med snø( det er ingen selvfølge her i Fredrikstad) er at når våren kommer blir det så ekstra deilig.

Husker når jeg var liten når våren kom og vi kunne ta på vårsko igjen. Sparke fotball, hoppe strikk og leke gjemsel. Ååå noen ganger kunne jeg ønske jeg var liten igjen.

I dag har jeg vært å kjøpt perleblomster hos min svigerinne som driver Annesblomster i Fredrikstad. De er så vakre😍 Vår inne🌱

Ønsker dere en flott kveld.

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg