Deilig søndag:)

Etter at vi omplasserte Bella blir det dårlig med turer på meg:( Det kjenner jeg godt… Buksene sitter litt stramt om dagen kjenner jeg;( Jeg trener på Friskis og Svettis med det holder tydligvis ikke. De daglige turene er det som holder vekta nede:) Eller så må jeg spise mindre hi hi…

Tidligere i dag gikk jeg en tur .Turen gikk innom Gamlebyen på vei tilbake. Gikk innom Galleri Mimosa. De har så mye fint. Litt honning ble med hjem.

I dag er det søndag og da er det lov å kose seg. Horn med eplefyll og kopp te.

Ønsker dere en flott dag:)

Kari

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg