Nyttårsaften

Nyttårsaften

Godt nytt år.

Vi hadde gode venner på besøk i går. Vi hadde fiskesuppe til forrett, kalkun og en nydelig sjokoladekake til dessert. Kalkunen kjøpte jeg fersk på Meny. Det er stor forskjell på fersk og frossen kalkun det er helt klart etter å ha prøvd det. Jeg lagde et kryddersmør som jeg tok under huden på kalkunen og deretter bacon i skiver som jeg la tett så det dekket det meste av kalkunen. Den ble saftig og god.

Sløyfer på serviettene, litt grønt og en liten sjokoladebit.

På bordet brukte jeg Eucalyptusgrener og roser i små glass.

Ønsker dere alt godt i det nye året.

Kari

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg