Juleverksted 🌲

Tiden før jul er så viktig. Ta seg tid å kose seg med det man har lyst til. Jeg elsker å lage forskjellige ting bl.a. trær og kranser av barlind💚

I dag har jeg hatt besøk av to venninner. Så hyggelig…. Vi har kost oss på uteplassen med laging av små juletrær ,som jeg har vist dere tidligere her på bloggen.

En liten gave til gjestene. Jeg har laget brente mandler av kokossukker. De er så gode…. Mye bedre en de man lager av vanlig sukker og så er de sunnere. Da kan jeg spise maaaange😜

Etter jobbingen er det deilig å komme inn til deilig varm suppe. Kjenner det i kjakene at vi har vært ute i mange timer. Røde og varme😍

Lagde et stort tre av barlind🌲De er så dekorative syntes jeg.

Her er oppskriften på brentemandler.

Legg mandlene på et stekebrett og stek de på 180 grader i 10 min. Da blir de litt mykere.

Jeg brukte også litt kokosolje fra Berit Nordstrand. 3 spiseskjeer ☺Valgfritt….

Lykke til❤

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg