Helg💚💚💚

Endelig helg igjen.

Vi skal til fjells❄Opp til kulda, men det blir deilig uansett. Gutta skal være med og det er ikke så ofte de har lyst lenger. Sånn er det med tenåringer….

Sitrontreet begynner å bære preg av for dårlig lys i vinter. Det stod lenge i drivhuset for der har jeg varme på, men når det ble kulde over tid måtte jeg ta det inn. I gangen er det kjølig så det burde trives der, men så har du lyset da…. Det er nok litt for dårlig. De har kastet de nederste bladene, men jeg tror det vil greie seg allikevel. Krysser fingrene…..

De første perleblomstene💙

Ny kanne fra EvaSolo👍 Den skal ikke dryppe så det blir bra.Syntes den var så lekker i hvit.

Det beste var at den var på salg👍🤪

Nytt strikketøy💚💙

Den er sååå lekker. Blir fin til våren 💚

Ny bok fra Berit Nordstrand. Veldig fin… Mye å lære

Deilig med snø❄Blir litt lysere…. Åååå som jeg savner lyset, men det har faktisk blitt mye lysere alt. 48 min👍

Her er det ingen små barn som lager snømenn lenger, så denne måtte jeg lage selv😂☃

Ønsker dere en flott helg. Nyt vinteren mens den er her❄

Kari

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg