Desember💚

Nå nærmer julaften seg med stormskritt. Desember har gått så alt for fort. Vi skal rekke så mye i den måneden🤗 Pynte, bake og ikke minst nyte🥰 Det er det viktigste…..

Jeg pyntet tidlig i Desember, både ute og inne. Er så deilig å være ferdig. Det grønne blir til i løpet av desember. Jeg har hatt noen venninner her på kransebinding🌲Herlig med sånne dager.

Nisser kranser og små trær💚

Her er det noen bilder fra Desember.

Her nytes det på uteplassen med peis og laging av kranser. Sviblene tar jeg mose rundt.

Er ikke dette servise fra Wik&Walsøe fint🥰Julemorgen

Det begynner jeg å bruke alt i November.

Har lagd nisse, krans og et tre på bestilling.

Deilig å sitte i drivhuset og lage kranser når det er for kaldt eller dårlig vær.

Se på den flotte julebukken. Den kjøpte jeg på Julemarkedet i Gamlebyen. Sååå fin💚

Neste år kan jeg kle den inn med granbar selv.

Et lite dryss med snø hjelper mye på julestemningen.

Her har jeg dekket bordet for venninnelunsj💚Her har jeg brukt einer, kongler og julekuler. Jeg bruker det jeg finner i skogen + litt pynt jeg har fra før.

I år har jeg prøvd å være litt kreativ med pepperkakedeig. Har laget en liten landsby. Inspirasjon hentet fra Instagram og Pinterest.

@moas_home og @vibekedesign

Ønsker dere en fredfull Jul og et godt nytt år🌲

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg