Lat søndag

Søndag og helg. Deilig å bare ha en rolig dag. Dagen begynte med kjøring av eldstegutten til matteundervisning og etter det ble det TV og strikking🤪

Etter noen uker med syke foreldre kjenner jeg at det er greit å ikke gjøre noen ting. Blir slitet i toppen kjenner jeg🤯

Jeg strikker et langt skjerf i alpakka. Jeg la opp 150 masker på pinne 3. Det blir ett stort og flott skjerf med frynser, som tar en evighet å strikke😂Skulle jeg strikket et nytt så tror jeg det hadde holdt med 120 masker tenker jeg🙄

Kopp te, Netflix og strikketøy. Trenger ikke mere da…

Ønsker dere en flott søndag 🥰

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg