Rødbetejuice ❤

Etter noen uker med forkjølelse og bihulebetennelse begynner kroppen å virke igjen. Jeg pøser på med sunne juicer og smoothier🤪men på det verste orket jeg ingen ting. Etter en penicillin kur er det viktig å få i seg melkesyrebakterier. Jeg bruker det i maten gjennom hele året så magen var ganske godt rustet heldigvis. Lurt å lure litt eplesidereddik,biola eller andre ting som innholder melkesyrebakterier i smoothien.

Rødbetejuice med sitron og ingefær. Smaker godt gjør det også❤

Heldigvis har jeg orket å strikke innimellom. Det er en hobby som gir meg masse. Kjeder meg aldri og det er sosialt når man treffe andre som gjør det samme. Min mann påstår at jeg er strikkeavhengig 😂Ja jeg er nok det…. men det er vel ikke det verste man kan bli avhengig av. Må si det er krise hvis jeg glemmer det når vi skal til fjells. Mange fine plagg blir det også. Nå strikker jeg en grå jakke. Sunday Cardigan fra PetiteKnit. Veldig spent på åssen den blir da jeg har bommet litt på garnvalget🥴

Ønsker dere en fin uke.

Kari

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg