Hagen

Hei. Tester ut den nye bloggen. Etter at alt ble nytt har jeg ikke fått satt meg inn i hvordan det fungerer.

Prøver nå med noen hagebilder. Jeg elsker hagelivet og det er noe jeg gleder meg til hver vår. Det å våkne til liv igjen etter en mørk vinter.

Har alltid noen nye ideer i hagen. Nå har jeg lagd et nytt blomsterbed ved drivhuset. Måtte flytte noen planter som stod for tett.

Ønsker dere en flott torsdag.

 

Her er det nye blomsterbedet med kattemynte, lavendel, buskbom og Syrinhortensia.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg