Hyttetur

Nå har jeg vært på hytta en uke. Dro opp forrige torsdag og hjem til søndag. Er så deilig med den roen her oppe. Fredag og lørdag så hadde vi den årlige sosiale helgen med gode venner. Vi er så heldige at de har hytte her oppe like i nærheten. Det ene paret har hytte rett nedi veien og de andre har 10 min med bil. Da koser vi oss i fjellet med medbrakt mat og drikke.

Morten dro hjem på søndag kveld og på mandag fikk jeg besøk av to tanter, mamma og min søster. Så koselig…. Vi gikk turer i fjellet og på handletur i Fagernes. Herlig med sånne dager.    Nye puter på Fagernes ble det også. Deilig å pynte med nye puter etter at vi fikk ny sofa. Tidligere hadde vi rød sofa og det gjorde at jeg ikke kunne bruke de fargene jeg hadde lyst til🧡

 

Før og etter bilder fra stua med lys og rød sofa….Nå mangler bare de nye grønne velurgardinene. De skal mannen min ta med i kveld når han kommer. Gleder meg💚

Vi sees snart igjen🙌🏻

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg